Por que nom tomar antibióticos para a gripe..

October 25, 2014

Achega-se o inverno e com el as famosas gripes. Eu som a primeira que colho de todo, gripes, arrefriados no inverno… e venho tendo várias vezes a mesma discusom com muita gente. Toma estes antibióticos. Coma cada ano, armo-me de paciência para explicar que os antibióticos só som efectivos com as bactérias (si, essas com as que trabalhava eu na universidade) é que aos vírus, como o da gripe, nada mais do que umha vacina lhes pode fazer nada.

Mas afondemos um pouco mais na diferença de bactérias e vírus. Umha bactéria é umha célula sem núcleo diferenciado (é dizer, tem o seu ADN todo espalhado no seu interior), tem umha parede bacteriana e existem muitíssimos tipos delas. Se calhar o contributo máis importante para acabar com aquelas que nos fam dano (temos muitas vivindo dentro de nós que nos som proveitosas), lho podemos dever a Alexaander Fleming com o descobrimento da penicilina.

Os vírus, quase nom som considerados vida em si, já que nom podem reproduzir-se por si mesmos e precissam de invadir umha das nossas células para sobreviver. É dizer, os virus e as bactérias som duas cousas distintas, como um gato e um cam. Os dous podem viver perto de nós, mas som cousas distintas.

Por isso, este ano nom colhas o antibiótico que che deu o mês passado para a infeçom de gorxa se tes gripe!! :) Por certo, os roubado da esquerda é um virus e o da dereita umhas bactérias. 😉

Isabel S. Vijande
Engenheira Química em Centro de Estudos Espiral
Engenheira química com DEA e Mestrado em Educaçom. De experiência militante na defesa da terra com Verdegaia e na defesa da língua com a criaçom das Escolas de Ensino Galego Semente. Feminista e co-fundadora do Centro de Estudos Espiral. Biografia completa e currículo.

Leave a Comment

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *


*