Por que a espécie nom vai desenvolver o polegar de enviar mensagens

movelÁs vezes escutas aquilo de que as novas geraçons vam ter um dedo polegar mais desenvolvido.

Esta tese era defendida por Lamarck no século XVIII, antes de que se soubera como ocôrrem as mudanças físicas e a ciência estivera tam evouída.

O que acontece é que tem que haver umha mutaçom. As mutaçons som naturais, som alteraçons do ADN nalgumha das duas fases de cópia, por erro, na reproduçom celular.  Para que esta mutaçom tenha sucesso na espécie -neste caso que o dedo polegar seja mais desenvolvido- teria que ter umha vantagem que permitira a essa pessoa ter umha maior descendência.  Por exemplo, a mutaçom da pel para cor branco dos coelhos na neve, permitiu que este nom fora caçado polos seus depredadores. Ao nom ser caçado, tivo mais facilidade para que os seus genes com essa mutaçom se reproduzíram e assi espalhar essa beneficiosa mutaçom para a espécie, ou isso é o que a teoria aceitada até o de agora polxs cientistas nos di. Mas será o dedo polegar maior umha vantagem para a descendência? Eu acho que nom… Ou se calhar sim? Aí vos deixo a imaginaçom… 😉

Isabel S. Vijande
Engenheira Química em Centro de Estudos Espiral
Engenheira química com DEA e Mestrado em Educaçom. De experiência militante na defesa da terra com Verdegaia e na defesa da língua com a criaçom das Escolas de Ensino Galego Semente. Feminista e co-fundadora do Centro de Estudos Espiral. Biografia completa e currículo.

Leave a Comment

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *


*